اسپید

ساخت وبلاگ

ازدواج و برگزاری جشن عروسی یکی از مهم ترین و خاص ترین اتفاق هایی است که به طور حتم برای هر کسی اتفاق می افتد. نکته جالب این است که امروزه دیگر برگزاری این نوع مراسم ها به سهولت گذشته نیست بلکه امروزه برگزاری این مراسم ها با توجه به مدرن شدن افراد و جامعه با گذشته بسیار متفاوت شده است از این رو زوج های جوان برای برگزاری مراسم دغدغه های گوناگونی را دارند. پکیج عروس چه کمکی می کند؟

پکیج عروس چیست و به چه خدماتی گفته می شود ؟

برای بیشتر زوج ها یکی از مهم ترین دغدغه های یک مراسم خوب و با شکوه علاوه بر انتخاب مکان برگزاری جشن مواردی مثل انتخاب آتلیه عکاسی، آرایشگاه ، خرید عروس و داماد و . . . است که حتما باید انجام شوند اما ممکن است تا به دلیل بسیاری از مشکلات و کمبود زمان بسیاری از زوج ها برای انتخاب این موارد دچار سردرگمی و یا بی برنامگی شوند؛ که مطمئنا خوشایند نخواهد بود از این رو و برای روبرو نشدن با چنین مشکلاتی و برای کمک به زوج های جوان برای داشتن یک مراسم لوکس و فوق العاده امروزه شرکت ها و مراکزی تأسیس‌ شده‌اند که می ‌توانند تمامی امور عروسی از صفر تا صد را با کیفیت مناسب و عالی در یک پکیج عروس ارائه دهند و تمام موارد را با موفقیت به انجام برسانند و شما را در خلق یک شب رویایی همراهی کنند.

همه ما می دانیم که برای خلق بهترین لحظات و ثبت بهترین خاطرات از شب عروسی و برای داشتن یک مجلس عروسی حرفه ای وجود یک مدیر توانا و قابل قبول و مسئولیت پذیر بسیار ضروری است داشتن پتانسیل مدیریتی قوی در فردی که برگزاری تشریفات عروسی را بر عهده می گیرد بدون شک میزان نگرانی و استرس زوج ها را در برگزاری مراسم به حداقل خواهد رساند از این رو موسسه ای که شما تمام امور مراسم تان را به آن ها واگذار می کنید باید دارای پتانسیل بالایی باشد تا تمام کارها بدون کم و کاست انجام شود.

کاهش وزن و لاغری با انجام 5 عادت در هنگام خواب
مشاهده

از جمله کارهایی که بر عهده خدمات مجالس می باشد می توان به : مکان برگزاری عروسی ،  چینش دکور ، انواع پذیرایی ها ، فیلم برداری ، گل آرایی و تزئین ماشین عروس  . . . اشاره داشت که این موسسات می توانند مراسم شما را بدون کوچ کترین مشکلی و به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

موسسه خدمات مراسم عروسی

درباره ی موسسات برگزار کننده جشن های عروسی باید بگوییم که این موسسات با توجه به استقبال بسیاری که از آن ها شده است چند سالی است که توانسته با مدیریت دقیق و بسیار منظم مسئولیت انجام مراسم های عقد و ازدواج و یا سایر مراسم های رسمی و غیر رسمی را بر عهده بگیرد این موسسات تمامی مراسم ها را با تشریفات بسیار خاصی انجام می دهند، و از آن جایی که مراسم عروسی و ارائه خدمات برای آن یکی از مهم ترین مراسم هایی است که مجموعه های ارائه دهنده خدمات مجالس برگزاری آن را برعهده می گیرند از این رو در زمینه برگزاری مراسم ها بسیار متنوع عمل می کند ما در ادامه این مقاله برای آشنایی بیشتر شما با خدمات این موسسات توضیحاتی را ارائه می دهیم :

پکیج عروس شامل چه خدماتی است؟

* آماده کردن کارت عروسی

* ارائه ماشین عروس با تزئین آن

* ارائه باغ عروسی

* دیزاین و طراحی داخلی باغ

* پذیرایی از مهمان ها در مجلس عروسی

* گل آرایی عروسی

* چیدمان و دکوراسیون داخلی تالار و باغ عروسی

اسپید...
ما را در سایت اسپید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یلدا speeed بازدید : 102 تاريخ : 8 / 8 ساعت:

ترکیه بر اساس اصل رفتار برابر، این امکان را فراهم کرده تا سرمایه گذاران خارجی از شرایط و حقوق برابر با سرمایه گذاران داخلی برخوردار باشند. سرمایه گذاران خارجی می توانند هر نوع شرکتی که در ادامه به آن می پردازیم در کشور ترکیه ثبت کرده و به فعالیت مشغول شوند.

اقتصاد رو به رشد و تجارت آزاد در کشور ترکیه ، فرصت مناسبی برای سرمایه گذاران ایرانی، فراهم کرده است، تا با ثبت شرکت در ترکیه ، کسب و کار خود را در سطح جهانی گسترش دهند و به دور از تحریم ها به فعالیت بپردازند. دریافت اقامت کوتاه مدت ترکیه،  از دیگر مزایای این سرمایه گذاری است. چگونه می توان در ترکیه شرکت ثبت کرد ؟ چه مدارکی لازم است؟ هزینه های جاری شرکت چیست؟ سوالاتی است که در این مقاله به آنها می پردازیم.

در ابتدا لازم است بدانید برای ثبت شرکت در ترکیه به شماره مالیاتی نیاز دارید.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در ترکیه

اصل پاسپورت سهامداران

چهار قطعه عکس از هریک از  سهامداران

مطابق با قانون جدید حداقل سرمایه شرکت های با مسئولیت  محدود 10000 لیر و شرکت های سهامی خاص   50000 لیر است و اشخاص حقیقی یا حقوقی که بخواهند در ترکیه شرکت ثبت نمایند ، باید 4/1 ارزش سرمایه را قبل از ثبت شرکت در حساب بانکی دولت که به این منظور افتتاح می گردد ، واریز نمایند . مبلغ فوق بعد از اینکه شرکت به صورت رسمی ثبت شد و در روزنامه رسمی درج گردید؛ قابل برداشت می باشد. (اگر می خواهید اجازه کار بگیرید ، باید سرمایه اولیه ۱۰۰هزار لیر باشد.)

لازم به ذکر است که مطابق قانون تجارت جدید ترکیه ، ثبت شرکت مسئولیت محدود با یک سهامدار نیز امکان پذیر است.

اگر تمام سهامداران نتوانند جهت ثبت شرکت حضور داشته باشند ، حضور یکی از سهامداران (مدیر عامل) و یا صاحبین امضا نیز کافی است، در این صورت لازم است سهامدار حاضر در ترکیه وکالتنامه ثبت شرکت از دیگر سهامداران را داشته باشد.

شرکت شما باید در ترکیه فعال باشد و همچنین از سال دوم به بعد باید سود معقول داشته باشد تا بتوانید اقامت کاری خود را تمدید نمایید. بنابراین دانستن هزینه های جاری شرکت می توانند به مدیریت هزینه و برنامه ریزی شما کمک کند.

هزینه های جاری شرکت بعد از ثبت :

1- هزینه حسابدار ( هزینه حسابدار رسمی ماهانه 150 دلار به بالا )

2- هزینه کارمند ( اجباری نیست ولی بهتر است برای اعتبار شرکت در آینده پرداخت شود)

3- هزینه اجاره محل دفتر

4- هزینه حقوق و بیمه کارمند و بیمه اعضای شرکت

5- هزینه آب ، برق ، تلفن و اینترنت

6- در صورتی که محل کار اجاره باشد 23 درصد مالیات بر اجاره (استوپاژ)

7- هزینه های دفاتر رسمی و پلمپ آن دردارایی (سالانه حدودا 400 دلار)

8- مالیات بر درآمد (معادل 20 % سود خالص شرکت)

9- مالیات بر ارزش افزوده (KDV) 18%

 منبع

اسپید...
ما را در سایت اسپید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یلدا speeed بازدید : 137 تاريخ : 25 / 11 ساعت:

بهترین جاروبرقی 2020 چیست؟

در اینجا بهترین جاروبرقی و بهترین مارک جاروبرقی را به شما معرفی خواهیم کرد که توانسته جایگاه اول بهترین جاروبرقی را به خود اختصاص دهد.

شرکت بوش امسال نیز توانست جایگاه اول را به عنوان بهترین جاروبرقی سال را از آن خود کند شرکت بوش که به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی در دنیا محسوب می شود به عنوان بهترین مارک جاروبرقی نیز در دنیا شناخته می شود از همین رو هر ساله بسیاری از مدل های مختلف جاروبرقی بوش در صدر پرفروش ترین و بهترین مدل های سال قرار می گیرند. و به جرئت می توانیم بگوییم شرکت بوش قسمت بزرگی از این بازار را در سرار دنیا از آن خود کرده است در اینجا ما قصد داریم بهترین و پرفروش ترین جاروبرقی شرکت بوش را به شما معرفی کنیم که در چند سال پیاپی توانسته جایگاه اول مربوط به بهترین جاروبرقی را به خود اختصاص دهد در سال 2020 نیز این مدل توانسته همچنان جایگاه خود را حفظ کند و احتمالا تا پایان سال نیز جایگاه خود را نگه خواهد داشت چراکه تا الان هیچ یک از برندهای مطرح دنیا نتوانسته اند مدلی را برای رقابت با این مدل به بازار ارائه کنند، در ادامه قصد داریم به بررسی این مدل بپردازیم.

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5

جایگاه اولین و بهترین جاروبرقی بوش متعلق به BGL8PRO5 می باشد که در بالاترین سری بوش یعنی Home Professional قرار گرفته این جاروبرقی بدون شک بهترین و قدرتمندترین جاروبرقی در دنیا محسول می شود این مدل دارای بدنه ای با رنگ تیتانیوم ضد خش است که در کشور آلمان تولید می شود؛ شرکت بوش از یک موتور کمپرسور 1800 وات در این مدل استفاده کرده است که قدرت مکش آن معادل یک جاروبرقی 3000 وات می باشد توجه داشته باشید که موتورهای کمپرسور با داشتن تیغه های آیرو دینامیکی و جریان هوای کالیبره شده می توانند قدرت بسیار بالایی در مکش گرد و غبار داشته باشند و مصرف انرژی در موتورهای کمپرسور بسیار پایین تر از موتورهای معمولی می باشد به طوری که این جاروبرقی توانسته برچسب انرژی A را به خود اختصاص دهد، با توجه به قدرت مکش بسیار بالای آن و مقایسه آن حتی با بهترین برندهای موجود مصرف بسیار پایینی دارد، اما مزیت دیگر موتورهای Compressor این است که داغ نمی کند به همین دلیل در متراژهای بالا به موتور جاروبرقی فشار نخواهد آمد اما علاوه بر تمام این موارد موتورهای کمپرسور صدای بسیار پایینی دارند که استفاده از این موتور در بدنه سوپرسایلنت  جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5باعث شده حتی زمانی که قدرت مکش آن را در بالاترین سطح خود قرار می گیرد صدای آن تنها به 74 دسی بل می رسد، شما هیچ مدلی را در هیچ برندی با این قدرت مکش نمی توانید با این میزان صدا پیدا کنید و هر چه بیشتر به مشخصات این مدل دقت کنید بیشتر متوجه خواهید شد که چطور این مدل توانسته جایگاه اول را در لیست بهترین جاروبرقی از آن خود کند. در ادامه اگر تمایل داشته باشید می توانید قیمت و مشخصات فنی این محصول را در نمایندگی لوازم خانگی بوش مشاهده کنید کافیست بر روی جاروبرقی بوش کلیک کنید.

جاروبرقی بوش کمپرسور مدل BGL8PRO5 دارای وزنی معادل 7.7 کیلوگرم می باشد که شاید از نظر بسیاری از خانم ها یک جاروبرقی سنگین محسوب شود اما توجه داشته باشید که بهترین جاروبرقی ها وزنی در همین حدود دارند، توجه داشته باشید که وزن جاروبرقی ملاک درستی برای انتخاب محسوب نمی شود آن چیزی که شما باید در زمان خرید جاروبرقی به آن دقت کنید وجود چرخ های می باشد که بتواند به راحتی بروی هر سطحی حرکت کند، به یاد داشته باشید که شما زمان نظافت هیچ گاه جاروبرقی را از روی زمین بلند نمی کنید چراکه معمولا آن را به دنبال خود می کشید، بهترین جاروبرقی بوش کمپرسور مدل BGL8PRO5 نیز دارای 4 چرخ می باشد که جنس آن از فلز بوده و قابلیت چرخش 360 درجه را دارد به این معنی که در زمان جارو کردن جاروبرقی شما می تواند دور خود بچرخد و این موضوع می تواند قدرت مانور شما را بالا برده از طرف دیگر داشتن چرخ های فلزی  در ایم مدل این اطمینان خاطر را به شما می دهد که هیچ گاه مشکلی برای آن پیش نمی آید و هیچ گاه نخواهد شکست چرخ های این جاروبرقی به قدری روان است که می تواند بر روی هر سطحی به راحتی حرکت می کند به همین دلیل شما هیچ گاه وزن جاروبرقی را متوجه نخواهید شد از طرف دیگر این جاروبرقی دارای یک خورطومی از جنس کنف دارد که هیچ گاه پاره نمی شود پس لازم نیست نگران پاره شدن آن باشید و حتی لازم نیست نگران برخورد آن با وسایل منزل خود باشید چراکه شرکت بوش از یک گارد محافظ دور بدنه این جاروبرقی استفاده کرده که جنس آن از پلاسیک فشرده اما نرم است که به این محافظ Air Bumper گفته می شود که باعث می شود زمان برخورد جاروبرقی با دیوار و یا وسایل منزل ضربه را به خود جذب کرده و از آسیب رسیدن به جاروبرقی و وسایل منزل شما جلوگیری می کند. به شما پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید جاروبرقی برای منزل خود را دارید حتما راهنمای خرید جاروبرقی را مطالعه نمایید چراکه این مقاله می تواند کمک زیادی به شما برای انتخاب بهتر کند.

تکنولوژی های بکار رفته در بهترین جاروبرقی بوش

توجه داشته باشید که جاروبرقی بوش کمپرسور مدل BGL8PRO5 دارای فیلتر هپا HEPA می باشد این فیلتر که قابلیت شستشو نیز دارد در قسمت خروجی هوای جاروبرقی قرار می گیرد که می تواند هوای خروجی از جاروبرقی را تسویه کرده و گردوغبار موجود را تا 99.99 درصد فیلتر کند و و از انتشار غبار در هوا جلوگیری کند توجه داشته باشید که در صورت عدم وجود فیلتر هپا گردوغبار بسیار ریز در هوا پخش می شود که شاید با چشم دیده نشود اما اگر نور خورشید در خانه افتاده باشد شما می توانید این غبار را در هوا ببینید که ایم کوضوع می تواند می تواند در بلند مدت باعث بروز آلرژی و بیماری های تنفسی در افراد گردد پس دقت کنید اگر فردی در منزل شما است که از بیماری آسم و الرژی های تنفسی رنج می برد حتما مدلی را تهیه نمایید که دارای فیلتر هپا باشد. اما در آخر به شما پیشنهاد می کنیم برای سلامتی خود و محافظت از موتور جاروبرقی خود از کیسه های 5 لایه اصل استفاده کنید و بعد از تعویض 4 کیسه حتما فیلتر موتور را عوض کنید که در پشت پاکت قرار می گیرد و فیلتر هپا را که روی جاروبرقی قرار دارد را نیز در فضای باز خوب تکان دهید و گردو خاک آن را بگیرد و بهتر است تنها سالی یک بار فیلتر آن را بشورید و تا کاملا خشک نشده آن را سرجای خود قرار ندهید توجه به همین چند نکته علاوه بر اینکه می تواند به سلامتی شما کمک کند بلکه به بالا بردن عمر مفید جاروبرقی نیز می افزایید.

تکنولوژی Profi Accessories در بالاترین مدل جاروبرقی بوش

تکنولوژی Profi Accessories در جاروبرقی بوش  مدل BGL8PRO5IR به لوازم جانبی همراه آن گفته می شود که به لطف سری های مختلف راحتی و کیفیت نظافت را چندین برابر می کند، سری های مختلف در این جاروبرقی بوش داخل یک کیف قرار داشته که شامل یک برس برای اثاثیه مبلمان، سری مخصوص پرده و  یک سری  باریک است که به شما امکان می دهد درزها و قسمت هایی که دسترسی برای شما وجود ندارد را به راحتی نظافت کنید، در کنار سری های مختلف 4 کیسه جاروبرقی نیز قرار دارد.

تکنولوژی Silent Clean Premium در بهترین مدل جاروبرقی بوش

تکنولوژی Silent Clean Premium مربوط به قفل های موجود بر روی سری های جاروبرقی می باشد که به شما امکان می دهد سری های مختلف جاروبرقی را بتوانید به آسانی باز و بسته کنید به طوری که بسیار نرم و بی صدا قفل می شود  بطوری که بعد از تعویض سری  کامل جا افتاده و بدون جا به جا شدن شما بتوانید کار نظافت را به طور بهینه انجام دهید.

جمع بندی بهترین جاروبرقی بوش آلمان مدل BGL8PRO5

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5 ساخت کشور آلمان با رنگ تیتانیوم ضدخش دارای قدرتمندترین موتور کمپرسور با قدرت 1800 وات می باشد که معادل یک جاروبرقی 3000 وات است که در بالاترین سطح صدای آن به 74 دسی بل می رسد اما وزن این جاروبرقی بوش که 7.7 کیلوگرم می باشد دارای 4 چرخ فلزی با قابلیت چرخش 360 درجه می باشد که به راحتی می تواند بر روی هر سطحی حرکت کند و با داشتن لوله کنفی می تواند خیال شما آسوده باشد که با گشیدن جارو هیچ گاه پاره نمی شود از طرف دیگر وجود گارد  Air Bumperنیز می تواند زمان برخورد جارو با دیوار و یا وسایل منزل ضربه را گرفته و از آسیب رسیدن به جارو و سایل شما جلوگیری می کند از دیگر ویژگی های بهترین جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5 می توانیم به فیلتر هپا، هشدار تعویض کیسه، سیستم Power Protect، لوله تلسکوپی، QuattroPower، SilentClean Premium اشاره کنیم که تمام این ها در کنار یکدیگر و قیمت بسیار مناسب توانسته آن را به یکی از بهترین مدل های جاروبرقی تبدیل کند و در صدر پرفروش ترین ها قرار گیرد اگر قصد خرید این جاروبرقی را برای منزل خود دارید می توانید آن را با بهترین قیمت به همراه گارانتی از فروشگاه اینترنتی نمایندگی لوازم خانگی بوش 20 بخر تهیه نمایید.

منبع: سیمرغ

اسپید...
ما را در سایت اسپید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یلدا speeed بازدید : 130 تاريخ : 27 / 10 ساعت:

اقامت ترکیه با خرید ملک در سالهای اخیر، درخواست اقامت ترکیه رشد فزاینده ای داشته است. دولت ترکیه طی سالهای اخیر و با افزایش درخواست ها برای اقامت دائم در ترکیه، اقدام به اصلاح قوانین مهاجرت نمود. این قوانین مبتنی بر افزایش سرمایه گذاری خارجی ها در ترکیه به خصوص در حوزه املاک و مستغلات بود، به بیان ساده ترکیه برای اینکه با یک تیر چند نشان را بزند، فرایند هوشنمدانه ای را برای اقامت دائم و شهروندی ترکیه وضع کرد. شما با خرید ملک در ترکیه در سریعترین زمان می توانید اقامت دائم ترکیه را بدست آورید. اقامت دائم ترکیه، یعنی شهروندی ترکیه، یعنی اخذ پاسپورت ترکیه و در نهایت تابعیت ترکیه برای مهاجرانی که به دنبال راهی فوری برای اقامت در ترکیه می گردند. یکی از بیشترین تقاضاها برای اقامت ترکیه از طریق خرید ملک، از سوی ایرانیان است. فرصت های کم نظیر سرمایه گذاری و زندگی در ترکیه و همسانی فرهنگی و اجتماعی در بسیاری از موارد باعث شده، ترکیه مقصد اول مهاجرت هموطنان ما شود. این استقبال و حجم تقاضا ما را بر آن داشت تا با جمع آوری آخرین اطلاعات و قوانین ترکیه در حوزه مهاجرت، و با بهره گیری از مجرب ترین کارشناسان و وکلای حقوقی در ترکیه، بهترین و قانونی ترین شیوه مهاجرت واقامت سریع در ترکیه را از طریق این مقاله راهنما برای شما هموطنان عزیز بیان نمائیم. امید است با مطالعه دقیق این مقاله بتوانید تصمیمی مناسب و هدفمند برای اخذ اقامت دائم ترکیه یا سرمایه گذاری در ترکیه اتخاذ فرمائید . منبع : سایت پیله
اسپید...
ما را در سایت اسپید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یلدا speeed بازدید : 160 تاريخ : 30 / 10 ساعت:

تفریحات منحصر به فرد در تور تایلند

گروه گردشگری: تور تایلند، بدون شک جزو تورهایی می باشد که خواهان سفر با آن از تمام دنیا بسیار زیاد می باشد و یکی از مهم ترین دلایلی که تمام این گردشگران و علاقه مندان را جذب این کشور کرده است، جزیره های بکر و زیبای تایلند هست که از جمله منحصر به فرد ترین جزیره های دنیا را گرد خود جمع کرده است به نوعی با تور تایلند، کشف دنیایی از ناشناخته های بکر را به خود هدیه می دهید و مهمتر با ماجراجویی در این جزایر می توانید کلی لذت و هیجان را در برگشت با خود به همراه بیاورید و تمام این دلایل باعث شده است که سالانه در ایران هم تور تایلند به تعداد زیاد و متنوعی از سمت آژانس های هواپیمایی های مختلفی در حال ارائه به مسافران باشد و در حال حاضر یکی از آژانس های مسافرتی به اسم سلام پرواز با کادری مجرب سالهاست در این زمینه فعالیت های چشمگیری داشته است و جزو آژانس های معتبری است که با ارائه بهترین تور تایلند، تور پاتایا، تور پوکت و ... توانسته سری از سرها درآورد و قطعا هم با تور ارزان تایلند که در طول سال برگزار می کند گزینه بسیار مناسبی برای شما مسافرانی هست که به دنبال مقرون به صرفه بودن سفر به تایلند هستید.  

شاید پیش خودتان کلی سوال های بی جواب داشته باشید که چرا تایلند نزد تمام مردم دنیا اینقدر محبوب و مورد توجه است ؟ جوابش بسیار ساده است این کشور ستالهاست که با تلاش های متوالی توانسته که شهرهای مدرن و جذابش را در کنار جزایر بی ‌نهایت زیبا و بکرش که زبانزد عام و خاص شده را در خود به رشد و پیشرفت چشمگیری برساند و مهمتر این لطف خداست که این همه زیبایی در جهان هستی را به این کشور یکجا هدیه کرده است که امروزه تبدیل شود به مقصد اول بسیاری از مسافران تور تایلند برای سفر در کل جهان، شما عزیزان می توانید مسافر بانکوک تا کرابی، پاتایا یا حتی پوکت و ... باشید و جالب است بدانید که کشور تایلند بی ‌نهایت شگفتی دارد که شما را غرق در خود می‌ کند.



درست است با توجه به تورم نرخ دلار این سوال برایتان پیش آید که واقعا الان میشه سفر کرد ؟ بله حتما، شما با انتخاب تور تایلند سلام پرواز و همچنین با یک برنامه ریزی درست و صحیح در فصل های مناسبی که گردشگر و توریست در این کشور کم است قیمت تور، هتل و بلیط ارزانتر می شود پس می توانید با تور ارزان تایلند خاطراتی شگفت انگیزی را با دوستانتان تجربه کنید و در ادامه برای این که بتوانید با هزینه کم به تایلند سفر کنید، پیشنهاد می کنیم با مراجعه در سایت www.salamparvaz.com  و در قسمت تورهای تایبند لیست قیمت تورهای تایلند را ملاحظه نمایید، نگران نباشید این تورها در زمان هایی از سال برگزار می شود که این کشور کمی نسبت به معمول خلوت تر است و قطعا چون تایلند بیشتر درآمد کشورش در صنعت توریسم است، بنابراین تور تایلند ارزان را که مناسب افرادی که به دنبال چند روزی آرامش مطلق و به دور از هیاهو شهر و شلوغی و به دنبال تمدد اعصاب و ریلکس کردن هستند و همچنین مقرون به صرفه بودن هم برایشان الویت است را ارائه می دهند که مناسب حال شما هم نیز می باشد.

لازم به ذکر است که تور تایلند در تمام مواقع سال از آژانس های معتبر مسافرتی در حال برگزاری است و وقتی تایلند را که با دیگر کشورهای آسیای جنوب شرقی مقایسه کنید قطعا به این نتیجه خواهید رسید که این کشور استوایی و گرم ولی در عین حال خوش آب و هوا، از جاذبه های گردشگری متنوعی برخوردار بوده و این شهر به لطف آثار متنوع تاریخی و معابد رازآلود گوناگون و موزه ها و گالری های هنری و از همه مهمتر جزایر بکر و زیبای آن به یکی از قطب‌ های گردشگری آسیا تبدیل شده است و مژده بدهیم که شما گردشگران و مسافران می توانید همواره برای رسیدن به این دنیای منحصر به فرد یا همین مهد هنر و معماری تنها کافیست که از تور تایلند سلام پرواز بهترین گزینه را انتخاب کنید و همچنین این امکان را نیز دارید از لیست تورهای خارجی سلام پرواز تورهای تایلند را مشاهده کرده و با خیال راحت بهترین را انتخاب کرده با هزینه ای نه چندان زیاد و مناسب مسافرت ماجراجویانه خود را استارت بزنید، چرا که الان هم با توجه به این که در فصلی هستیم که هوای تایلند به اوج گرما و شرجی خود می رسد،  تعداد توریست کمتر است و شما می توانید با تور تایلند ارزان سلام پرواز یک سفر به یاد ماندنی و منحصر به فرد را با دوستانتان بسازید.



قطعا در سفر با تور تایلند وقتی در خیابان ها، سواحل و مراکز خرید آن قدم می زنید محال است ندیده باشید که عموم مردم تایلندی بخصوص توریست ها در حال غذا خوردن نباشند و جالب این است که تایلندی ها عاداتی عجیب هم در غذاخوردن دارند مثلا تایم خاصی برای غذا خوردن ندارند شما هروقت آنان را ببینید در حال خوردن هستند و در خیابان های معروف این کشور کلی غذاهای خیابانی و رستوران های دریایی و بین المللی می بینید که وسوسه تان خواهد کرد، ضمنا اگر دوست دارید با غذاهای محلی تایلند و فرهنگ غذایی مردم تایلند آشنا شوید تنها کافیست که پا به کافه ها و رستوران های تایلندی که تعدادشان هم کم نیست بزنید و همچنین این ماجراجویی در تور تایلند لذت خاص خودش را دارد.

درد ادامه با تمام این توصیفات اگر تصمیم به سفر گرفتید، بدانید که تایلندی ها به شیرینی هم بسیار علاقه دارند و اندکی هم تندی، تایلندی ها یک سس مخصوصی دارند که تندی و شیرین به نوعی در هم ادغام شده است و امکان ندارد که در تمام غذاهایشان از آن استفاده نکنند، شاید با نگاه اول از شکل و ظاهر غذاهای تایلندی چندان خوشتان نیاید ولی اگر امتحان کنید مشتری همیشگیش می شوید.
پس با تمام این توصیفات سعی کنید هرچه زودتر برای سفر با تور تایلند اقدامات لازم را انجام دهید و مطمئن باشید که آژانس مسافرتی که به شما معرفی کردیم، موفق و کاردرست بوده و تجربه ای شگفت انگیز و فراموش نشدنی را در تایلند برایتان می سازد، چرا که سلام پرواز مجری، برگزارکننده و متخصص برگزاری تورهای خارجی و تور تایلند بوده و همچنین سالهاست با کادر مجرب خود این اطمینان را به مراجعه کنندگان خود داده است که با انتخاب و همسر شدن با ما، بهترین سفر زندگیتان را خواهید ساخت.

در نهایت اگر اولین سفرتان به تایلند است تا جایی که امکانش برایتان هست به تنهایی و انفرادی سفر نکنید و حتی الامکان سعی کنید با تور تایلند سفرتان به دنیای ناشناخته این سرزمین باشد و مزیت های بسیاری هم دارد برای مثال این کار به شما در صرفه جویی در وقت و هزینه تان کمک بسزایی خواهد کرد و همچنین این امکان را دارید که تمام جاذبه های گردشگری تایلند را با خیال راحت همراه تور لیدرتان ببینید و کلی دوست و همسفر جدید هم پیدا کنید که تجربه نابی برایتان رقم خواهد خورد.

برای اطلاع از پکیج ها و تورهای مناسب و ارزان تنها کافیست تلفن را بردارید و با کارکنان سلام پرواز با شماره تلفن : 22221500-021 که برای خدمتگذاری به شما عزیزان در نظر گرفته شده اسست تماس بگیرید و تمام اطلاعات کامل را از مشاوران این آژانس بدست آورید و استارت یک سفر و کلی تجربیات هیجان انگیز را در کنار خانواده و دوستانتان را بزنید و مطمئن باشید با اعتماد به سلام پرواز تا سالیان سال این خاطره خوش را در ذهنتان خواهید داشت.

 

منبع:    http://www.bahaews.ir/news/159082/%d8%aa%d9%81%d8%b1%db%8c%d8%ad%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%86%d8%ad%d8%b5%d8%b1-%d9%81%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d8%aa%d8%a7%db%8c%d9%84%d9%86%d8%af

 

 

اسپید...
ما را در سایت اسپید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یلدا speeed بازدید : 141 تاريخ : 25 / 10 ساعت:

ویزای شینگن چیست؟

ویزای شینگن سندی است که توسط مقامات مربوطه برای متقاضی سفر به کشوری که در منطقه ی شینگن قرار دارد صادر می شود. حوزه ی شینگن متشکل از ۲۶ کشور است. کشورهای عضو اتحادیه ی شینگن توافق کرده اند تا شهروندانشان به طور آزادانه در حوزه ی شینگن تردد کنند. از میان ۲۶ کشور تحت موافقتنامه شینگن ۲۲ کشور عضو اتحادیه ی اروپا و ۴ کشور عضو انجمن تجارت آزاد اروپا هستند. انجمن تجارت آزاد اروپا به موازات اتحادیه اقتصادی اروپا و همکاری با آن فعالیت می نماید. این اتحادیه از چهار کشور ایسلند، لیختن اشتاین، نروژ و سوئیس تشکیل گردیده و در چهارم ژانویه ۱۹۶۰ بنیان ‌گذاری شده است. در ادامه با سفرمی همراه باشید…

 

منطقه ی شینگن

منطقه ی شینگن اغلب کشورهای اروپایی را تحت پوشش قرار می دهد، به جز بریتانیا و کشورهایی از قبیل رومانی، بلغارستان، کرواسی و قبرس؛ همچنین به زودی ایرلند نیز به عضویت شینگن در خواهد آمد. با این وجود کشورهایی نیز وجود دارند که بخشی از اتحادیه ی اروپا نیستند اما هنوز عضو منطقه ی شینگن بشمار می روند و سیاست تردد آزاد را گرامی داشته اند؛ این کشورها از قبیل نروژ، ایسلند، سوئیس و لیختن اشتاین می باشند.

 

کشورهای عضو شینگن

کشورهای عضو شینگن از قبیل اتریش؛ بلژیک؛ جمهوری چک؛ دانمارک؛ استونی؛ فنلاند؛ فرانسه؛ آلمان؛ یونان؛ مجارستان؛ ایسلند؛ ایتالیا؛ لاتویا؛ لیتوانی؛ لوکزامبورگ؛ مالت؛ هلند؛ نروژ؛ لهستان؛ پرتغال؛ اسلواکی؛ اسلونی؛ اسپانیا؛ سوئد؛ سوئیس و  لیختن اشتاین هستند.

 

چه افرادی نیازمند اخذ ویزای شینگن هستند؟

شهروندان کشورهایی که عضو منطقه ی شینگن نیستند برای سفر به اروپا و ورود به منطقه ی شینگن نیازمند اخذ ویزای شینگن می باشند. اما برای این قانون استثناهایی وجود دارد: برخی از کشورها که عضو پیمان شینگن نیستند هنوز برای ورود به منطقه ی شینگن نیازی به دریافت روادید ندارند.

 

شرایط درخواست ویزای شینگن

همانگونه که در بالا ذکر شد، به منظور سفر به یک یا چند کشور اروپایی عضو شینگن، باید به سفارت یا کنسولگری تعیین شده بروید و درخواست ویزای شینگن بدهید. با این وجود برای رسیدگی به تقاضای ویزای شینگن الزامات خاصی وجود دارند که در همه ی سفارت ها یا کنسولگری ها یکسان هستند و تقاضا دهنده الزاماً باید واجد شرایط باشد.

 

 منبع : سایت safarme

اسپید...
ما را در سایت اسپید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یلدا speeed بازدید : 130 تاريخ : چهارشنبه 25 / 10 ساعت:

آشنایی با آژانس مسافرتی

آژانس مسافرتی انواع مختلفی دارد، که هر آژانس مسافرتی می تواند یکی یا ترکیبی از آژانسها را داشته باشد.

صنعت گردشگری امروزه در دنیا یکی از بهترین منابع درآمد و تبادلات فرهنگی بین کشورها است. گردشگری به صورت امروزی در زمان انقلاب صنعتی از سال 1750 تا 1850 میلادی به وجود آمد و توماس کوک انگلیسی در سال 1845 میلادی اولین آژانس مسافرتی را در کشور انگلیس افتتاح نمود. همچنین اولین آژانس مسافرتی و گردشگری ایران به نام ایران تور در تهران و در سال 1319 و اولین آژانس مسافرتی برادران مهاجری در سال 1325- 1324 همزمان با شروع فعالیتهای پروازی هواپیمایی در کشور شروع به کار نمود البته فعالیت آژانس های مسافرتی به سبک امروزی تقریباً از سال 1330 در ایران آغاز شده است و درحال حاضر نیز پیشنهاد ما استفاده از آژانس شمیران گشت است.  دفاتر خدمات مسافرتی جهانگردی انجام خدمات لازم و تنظیم مسافرتها و گردشگرهای داخلی و خارجی با وسایل حمل و نقل و بطور هر گونه فعالیت و خدمات ایرانگردی را انجام می دهند.

 

بر اساس آیین نامه انواع آژانس مسافرتی به شرح ذیل است :

به استناد بندهای الف – ب- پ ماده یک آیین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفترهای خدمات مسافرتی، سیاحتی، جهانگردی و زیارتی مصوب هیات محترم وزیران آژانس های مسافرتی به 3 دسته تقسیم می شوند:


1- آژانس مسافرتی که حق برگزاری تور را ندارند.

بند الف) آژانس مسافرتی مورد اشاره در بند الف ماده 1 آیین نامه فوق تحت نظارت مستقیم سازمان هواپیمایی کشوری هستند و وظیفه اصلی آنها فروش بلیط خطوط هوایی داخلی و خارجی است. شایان ذکر است اینگونه دفاتر به هیچ عنوان حق برگزاری تور را ندارند. همچنین حق فروش تورهای سایر دفاتر برگزار کننده را نیز ندارند. چرا که اساساً مجاز به عقد قرار داد با مسافر نمی باشند.


2- آژانس های مسافرتی که فقط حق برگزاری تور در عربستان یا عراق و سوریه را ندارند.

 بند ب) آژانسهای مسافرتی مورد اشاره در بند ب ماده 1 آیین نامه فوق تحت نظارت مستقیم سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری هستند و وظیفه اصلی آنها برگزاری انواع تورهای داخلی و خارجی رزرو هتل، اخذ ویزا سایر فعالیتهای مرتبط با صنعت گردشگری می باشد. شایان ذکر است اینگونه دفاتر و آژانس مسافرتی حق برگزاری تور در مسیر عربستان، سوریه و عراق را ندارند.

 

3- آژانس مسافرتی و گردشگری که زیر نظر حج اوقاف و امور خیریه هستند و حق برگزاری تورهای غیر زیارتی ندارند.

بند پ) آژانس مسافرتی مورد اشاره در بند پ ماده 1 آیین نامه فوق تحت نظارت مستقیم سازمان حج و زیارت هستند و وظیفه اصلی آنها برگزاری انواع تورهای زیارتی از جمله برگزاری تور در مسیر عربستان، سوریه و عراق می باشند (تورهای زیارتی داخلی نیز می توانند برگزار کنند) اینگونه آژانس های مسافرتی حق برگزاری تور در مسیرهای غیر زیارتی را ندارند.

منبع

اسپید...
ما را در سایت اسپید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یلدا speeed بازدید : 116 تاريخ : 12 / 10 ساعت:

بهترین زمان فروش عرضه اولیه

یکی از دغدغه‌های اساسی سرمایه گذاران آگاهی از زمان مناسب فروش عرضه اولیه است. دانستن زمان مناسب برای فروش سهام عرضه اولیه از ارزش بالایی برخوردار است. سهامداران می‌توانند از فردای روز عرضه سهام خود را به فروش برسانند؛ اما برای دانستن بهترین زمان برای فروش سهم، می‌بایست برخی جوانب را موردبررسی قرار دهند.

ارزیابی وضعیت فعلی و آینده شرکت عرضه‌شده در بازار بورس
توجه به میزان بزرگی و کوچکی شرکت عرضه‌شده در بازار بورس
مطالعه تحلیل بنیادی سهام عرضه اولیه در سایت‌های تحلیلگری و کانال‌های خبری کارگزاری‌ها
بررسی رفتار سهامداران عمده در ایام معاملات سهم پس از عرضه اولیه
بررسی روند فعلی بازار بورس که مانند هر فعالت اقتصادی دیگر دارای دوره‌های متفاوتی از رکود، رشد و رونق است.

در مورد این‌که چه زمانی بهترین نقطه برای فروش عرضه اولیه است قطعیتی وجود ندارد و به عوامل مختلفی مانند اهداف و انتظارات از سهم، نیاز به نقدینگی حاصل از عرضه اولیه، آینده شرکت و … بستگی دارد.
به‌طورکلی افزایش و یا کاهش قیمت عرضه های اولیه در روزهای پس از عرضه، مانند تمامی سهام موجود در بازار سرمایه به عرضه و تقاضای بازار مربوط است. با این اوصاف بهتر است تا زمانی که صف خرید عرضه‌های اولیه ادامه دارد، سرمایه گذاران به سهامداری ادامه دهند. در ادامه نیز با توجه به شرایط بازار و شرکت می‌توان نسبت به فروش یا نگهداری سهم اقدام نمود.

خرید در روزهای پس از عرضه اولیه

در عرضه اولیه که معمولاً در یک روز مشخص اتفاق می‌افتد، تعداد سهام عرضه‌شده به سرمایه‌گذاران محدود است. از طرفی قیمت سهام شرکت‌ها در عرضه اولیه، ارزان‌تر از ارزش ذاتی آن است تا برای سرمایه گذاران جذابیت داشته باشد؛ بنابراین تقاضا برای سهم افزایش می‌یابد و قیمت سهام بعد از عرضه اولیه، شروع به رشد می‌کند.
در این مرحله با توجه به پایین بودن قیمت سهام نسبت به ارزش ذاتی آن، سرمایه گذاران تمایل دارند در روز بعد از عرضه به تعداد دلخواه سهم بخرند. این تمایل به خرید سهم باعث می‌شود تقاضای بسیار زیادی (صف خرید) از ابتدای روز معاملاتی برای خرید سهم تشکیل شود؛ اما چگونه می‌توان روز پس از عرضه اقدام به خرید سهام نمود؟

با توجه به توضیحاتی که ارائه شد، سرمایه گذاران برای خرید سهم روز بعد از عرضه اولیه، باید رأس ساعت ۸:۳۰ سفارش خود را وارد سامانه معاملاتی کرده تا در اولویت‌های اول صف خرید قرار گیرند. البته از آنجایی که در روز بعد از عرضه اولیه کسی تمایل به فروش سهام خود ندارد، حجم عرضه‌ها پایین و تقریباً به‌جز تعداد محدود، کسی قادر به خرید سهم نیست.

خرید عرضه اولیه از کارگزاری‌های مختلف

آیا می‌توان از طریق چند کارگزاری به صورت همزمان، عرضه اولیه خرید؟

این سوال دغدغه بسیاری از فعالان بازار بورس است. با توجه به این‌که سازمان بورس از روش بوک بیلدینگ در عرضه های اولیه استفاده می‌کند، خرید سهم با چند کارگزاری امکان‌پذیر نیست؛ چراکه هر سرمایه گذار با کد بورسی مختص خود، فقط یک‌بار می‌تواند سفارش ثبت کند و امکان خرید عرضه اولیه با یک کد بورسی از چند کارگزاری وجود ندارد.
بنابراین همان‌طور که در بالا ذکر گردید چنانچه سرمایه گذاران قصد خرید سهم بیشتری داشته باشند، می‌توانند در روز بعد از عرضه اقدام به ثبت سفارش نمایند یا اینکه پس از به تعادل رسیدن سهم در بازار اقدام به خرید سهام موردنظر کنند.

اسپید...
ما را در سایت اسپید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یلدا speeed بازدید : 125 تاريخ : 19 / 8 ساعت:

چه راه حل هایی برای از بین بردن موهای زاید بدن مناسب است

 

در این مقاله روش‌های حذف موهای زائد طبیعی بدن از ابتدایی‌ترین و واضح‌ترین روش‌ها تا روش‌های طبیعی حذف موهای زائد (که واقعاً کارمی کنه!) را بیان می‌کنیم. (البته اگر می‌شد که فقط با کشیدن انگشت آن‌ها را ناپدید کرد، عالی بود!)

اگرچه موهای زائد به جهت هدفی خوب (گرما و بهداشت) در بدن ما قرارگرفته ولی در دنیای امروز با توجه به استانداردهای زیبایی مدرن، ما دیگر نیازی به یک پوشش مو روی پوستمان نداریم. خب با ما همراه باشید تا روش‌های از بین بردن موهای زائد بدن رو توضیح بدهیم و معایب هر روش رو هم بیان کنیم که در انتها روشی رو انتخاب کنید که به پوست دوست‌داشتنی شما آسیبی نرسد و همچنان لطیف باقی بماند.

 

1.    تیغ یا ژیلت همراه همیشگی حذف موهای زائد در دقیقه‌های نود! 

آیا شما از تیغ استفاده می‌کنید؟ یا استفاده کرده‌اید؟ بدون شک پاسخ اکثر مردم مثبت است زیرا تیغ‌ها گران نیستند، استفاده از آن‌ها آسان است و برای مواقعی که عجله دارید برای حذف موهای اضافی عالی هستند.

بااین‌حال معایبی هم دارند که اگر از آن‌ها استفاده کرده باشید حتماً با آن‌ها آشنا هستید مثل احتمال بریدگی، خارش هنگام رویش مجدد مو، رشد سریع و افزایش موهای زائد و... مهم‌تر از همه اگر به لطافت و زیبایی پوستتان اهمیت می‌دهید، توصیه می‌کنیم بقیه روش‌ها رو مطالعه کنید!

2. از بین بردن موهای بدن باکرم‌ها یا پودرهای مو بر 

آیا تابه‌حال از کرم موبر استفاده کرده‌اید؟ این روشی هست که بیشتر مردم در دوره‌هایی از زندگی تجربه کرده‌اند.

تفاوت کرم یا پودر موبر با تیغ این است که سبب زبر شدن یا خراشیدگی پوست شما نمی‌شود ولی بااین‌حال مانند تیغ فقط موهای زائد را از سطح جدا می‌کند و موها با سرعت دوباره رشد خواهند کرد!

علاوه بر این می‌تواند استفاده از آن پیچیده به نظر برسد، 10 دقیقه زمان انتظار برای حذف موهای زائد توسط کرم یا پودر موبر لازم است؛ و برخی از آن‌ها باوجود مواد شیمیایی قوی سبب خشک شدن پوست شما می‌شود.

درهرصورت این روش، یک روش رفع سریع موهای زائد نیست ولی اگر از کرم یا پودر موبر خوب که از یک فروشگاه معتبر خریده‌اید استفاده کنید، می‌توانید نتایج خوبی را شاهد باشید.

3.   از بین بردن موهای زائد با اپیلاسیون 

اپیلاسیون تقریباً گران‌ترین و دردناک‌ترین گزینه حذف موهای زائد است که می‌توانید آن را انجام دهید، اما بسیاری از افراد می‌گویند که ارزش تحمل دردش را دارد!

موم موها را از ریشه می‌کشد و شمارا باپوستی صاف شگفت‌زده می‌کند. اگرچه در ابتدا این روش بسیار دردناک است اما استفاده مداوم از آن سبب کاهش رشد مو می‌گردد که درد را در طول زمان کاهش خواهد داد. اپیلاسیون ممکن است نتایج عالی داشته باشد اما یک فرایند پرهزینه و زمان‌بر است که برای بسیاری از مردم عملی نیست.

تفاوت اپیلاسیون با تیغ و کرم موبر

اپیلاسیون در مقایسه با تیغ و یا کرم موبر به کاهش موهای زائد کمک می‌کند ولی دردناک و پرهزینه‌تر است.

مبع : https://sites.google.com/site/queramusic/body

 

اسپید...
ما را در سایت اسپید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یلدا speeed بازدید : 145 تاريخ : 5 / 7 ساعت:

خرید آنلاین شیک فام به قیمت تر از فروشگاه ای آنلاین بزرگتر

شیک فام یک فروشگاه آنلاین است که محصولات آرایشی بهداشتی، ادکلن و لوازم شخصی برقی اصلی را عرضه میکند . تمام محصولات از بهترین و معتبر ترین شرکت ها تامیین میشود . فروشگاه  آنلاین  شیک فام تمام  تلاش خود را برای  خدمات بیشتر انجام میدهد .

در فروشگاه‌های آنلاین ebay ، اعتماد یک اصل اساسی است اما شیک فام چطور این اعتماد را برای کاربران خود فراهم کرده است؟

اگر نگاهی به فروشگاه آنلاین شیک فام انداخته شود می‌توان دریافت که برای خرید آنلاین از این فروشگاه همانند دیجی کالا و بامیلو تمام موارد مورد نیاز و استاندارد برای اعتماد را دارد و فقط فرق آن، در تخصص کاری است ک می‌توان گفت مثل فروشگاه‌های آنلاین خانومی و روبان است.

 

در فروشگاه آنلاین شیک فام، اصل بودن کالا‌ها تضمین می‌شود و پرداخت در محل و حتی عودت هم امکان‌پذیر است که می‌توان بدون مراجعه مشتری به پست، از درب منزل و یا محل کار تحویل گرفت.

 

شیک فام در راستای آموزش هر چه بیشتر در خصوص نحوه اعتماد به فروشگاه‌های آنلاین مقاله‌ای با عنوان «فروشگاه آنلاین معتبر را چگونه بشناسیم» درج کرده است که در رسانه‌های معتبر خبری آنلاین هم به انتشار در آمده است و علاقه‌مندان می‌توانند آن را مطالعه کنند.

شاید این مطلب را هم بخوانید : شیک فام یک فروشگاه آنلاین

قیمت‌ها برای خرید آنلاین در شیک فام چگونه است؟

خریداران در فروشگاه آنلاین شیک فام می‌توانند خرید آنلاین ارزان داشته باشند تا بتوانند زنبیل خرید خود را با قیمت مناسبی پر کنند. چون تمام تلاش این مجموعه ارائه قیمت رقابتی است.

 

اهداف شیک فام

یکی از اهداف آینده این فروشگاه‌ آنلاین، افزایش کمک کردن به سبک زندگی، استایل، لباس و مد و فشن است. شیک فام در همه شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام حضور دارد و به زودی فعالیت‌های بیشتری هم خواهد داشت. برای دنبال‌کنندگان در اینستاگرام خبرهای خوش و تخفیف‌هایی نیز در نظر گرفته شده است. علاقه‌مندان فقط کافی است شیک فام را به صورت فارسی یا انگیسی (shikfam) سرچ کنند تا این پیج را پیدا کنند.

منبع : atablesoccer و moallemblog

اسپید...
ما را در سایت اسپید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یلدا speeed بازدید : 153 تاريخ : 5 / 7 ساعت: